پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: افزایش علاقه مردم به نیروی انتظامی پایگاه مستحکمی برای نظام خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین گفت: امیدواریم همه کسانی که با شما می‌بایست مرتبط و هماهنگ باشند، هم‌افزایانه این هماهنگی را انجام دهند و توفیقات روزافزونی را برای نیروی انتظامی استان قزوین شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در نگاه دینی اینکه به حلال، حرام، صداقت، راستی و رویکرد محبت‌آمیز با مردم اعتقاد داریم، می‌بایست در کوچه پس کوچه‌های زندگی مردم دیده شود و مردم چنین انتظاری دارند. مردم هر چه بیشتر با شما باشند همه کارها درست می‌شود چرا که مردم بندگان سفارش شده خدای متعال هستند.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال از شما می‌خواهد امنیت و رفاه مردم را تأمین کنید و اگر این مهم تحقق یابد و مردم در آسایش و رفاه قرار گیرند، خداوند نیز دست شما را می‌گیرد و همه کاستی‌ها را تأمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آن کسی که ایمان دارد و عمل صالح انجام می‌دهد، خداوند کاری می‌کند که محبت او در دل مردم قرار گیرد و نیروی انتظامی اگر کاری کند که هر روز علاقه مردم به این عزیزان ارتقاء یابد، پایگاه مستحکمی برای نظام خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: وقتی خداوند می‌فرماید حضرت ابراهیم(ع) پیش از آنکه مکه شهر شود، دغدغه امنیت آن را دارد و این سرمایه‌ای برای نیروی انتظامی است و نشان می‌دهد هیچ چیزی از امنیت مهم تر نیست و اگر شهرهای سوریه را پیش از آزادسازی ببینیم به خوبی به این مهم پی خواهیم برد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه قزوین از شهرهای کهن است و قدمتی دیرینه دارد، افزود: مسجد جامع قزوین پیش از اسلام نیز محل عبادت بوده و این پیشینه نشان دهنده سرمایه‌های معنوی و فرهنگی غنی قزوین است که به خوبی به کار شما عزیزان که تأمین کننده امنیت مردم هستید، می‌آید.

وی اظهار کرد: حضرت علامه حسن‌زاده آملی و حضرت آیت‌الله جوادی آملی در سفری که به قزوین داشتند، تأکید داشتند که این شهر در زمان صفویه و دورانی که پایتخت کشور بود، مرکز حوزهای علمیه محسوب می‌شده که پیشینه‌های بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha