چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اپلیکیشن مسجدی ها

حوزه/ بیش از ۲۰ هزار مسجد فعال در سطح کشور در نرم افزار مسجدی ها،شناسایی و ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسلمی فر مسئول گروه تولید و عرضه نرم افزار «مسجدی ها» در مراسم رونمایی بخش "مسجدیاب" نرم افزار مسجدی ها اظهار داشت: مسجدیاب یکی از بستر های مهم و مؤثر در راستای ساماندهی مساجد و مدیران وی در سطح کشور میباشد.

وی یادآور شد: ما در کشورمان حدود ۷۰ هزار مسجد داریم که برای اثرگذاری بیش تر این مراکز راهبردی باید فعالان دائمی و موقت این مراکز را نیز توانمندکنیم و از طرفی مورد حمایت قرار دهیم.

این فعال فرهنگی بیان داشت: با تلاش های بی وقفه تیم نرم افزار مسجدی ها از میان مساجد مذکور، بیش از ۲۰ هزار مسجد فعال در سراسر کشور شناسایی و در بخش مسجد یاب نرم افزار ثبت شده اند.

مسئول گروه تولید نرم افزار «مسجدی ها» اضافه کرد: این اولین گام در ایجاد شبکه سراسری میان مساجد می باشد و قطعا در آینده باید با اعضای فعال این مساجد و ائمه جماعات آن ها ارتباط وسیعی برقرار کرد تا از ظرفیت انبوه مساجد در راه خدمت بیش از پیش به جامعه استفاده نمود.

مسلمی فر در ادامه با بیان این نکته که این امر برای اولین بار است که در سطح کشور به مرحله عملیاتی رسیده است ، عنوان کرد: بستر نرم افزار مسجدی می تواند به خوبی نقش ارتباط بین مسجدی ها در سراسر کشور و همچنین نقش واسط را بین نهادهای مرتبط با مسجد را ایفا کند.

این فعال فرهنگی در پایان بیان داشت: علاقمندان میتوانند برای دریافت نرم افزار مسجدی ها  به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sayberwar.masjediha&ref=share

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha