پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عارف واحدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عارف واحدی گفت: ماجرای شهادت شهید محسن فخری زاده به تروریست های صهیونیسم ختم می‌شود که هدف آنها تضعیف ایران است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی دبیر مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان در پیام تسلیتی خود ترور وحشیانه محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: خدمات شهید محسن فخری زاده به جمهوری اسلامی ایران ستودنی است و وی جان گرانبهای خود را فدا کرد تا کشور را در زمینه صنایع پایدار و شکست ناپذیر کند.

روحانی شیعه پاکستانی صهیونیسم را عامل اصلی شهادت دانشمند هسته ای دانست و گفت: ماجرای شهادت شهید محسن فخری زاده به تروریست های صهیونیست ختم می‌شود که هدف آنها تضعیف ایران است.

وی افزود: تروریسم، اعم از اینکه توسط فرد یا دولتی انجام شود، یک جرم بین المللی و نقض منشور سازمان متحد ملل است و سایر نهادهای بین المللی از جمله شورای امنیت، باید این فاجعه وحشیانه را جدی بگیرد و به آن توجه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عارف واحدی درپایان گفت: امپریالیسم جهانی نمی خواهد یک کشور مسلمان در این زمان به قدرت هسته ای دست پیدا کند بنابراین وحدت امت اسلامی و جهان صلح دوست در چنین شرایطی ناگزیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha