جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 930803
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
منصور امامی

حوزه/ ناخلف بودن بلکه نامشروع بودن، اوصاف کسانی است که نه تنها هیچ شباهتی به پدر انقلاب ندارند، بلکه در صدد انکار این هستند که فرزند انقلاب اند، چرا که خود را فرزند خلف همان لیبرالیسمی می دانند که امام فرمود نگذارید کار به دست آنها بیافتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سخنان عیسی کلانتری در مورد امام خمینی (ره) سخن یک فرد نیست، بلکه حرکت یک جریانی برای کوچک سازی انسان های بزرگ و تقدس زادیی از مقام الهی امام خمینی(ره) و بزرگ جلوه دادن افراد بی اهمیت و توجیه فسادانگیزی افراد ناپاک است.

ماده ۵۱۴ قانون مجازات اسلامی صراحتا بیان می کند که هرکس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان الله علیه و مقام معظم رهبری به نحوی از انحا اهانت نماید به حبس شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

فارغ از نگاه حقوقی به سخنان فردی که به دور از هر گونه ادب و نزاکتی درباره حضرت امام خمینی رضوان الله علیه بیان شده است، جملات این فرد به قدری سخیف است که ارزش نقد و بررسی هم ندارند، اما از آن جایی که به نظر می رسد این مساله فقط مربوط به فرد نیست بلکه جریانی پشت این قضیه قرار دارد، چند نکته حائز اهمیت است:

کوچک سازی انسانهای بزرگ‌، راهی است برای بزرگ نشان دادن افراد بی اهمیت، و تقدس زدایی از انسان های پاک، روشی برای توجیه فسادانگیزی ناپاکان است

درتفکر ماکیاولیستی در مقام مقایسه، اگر فاصله  بین دو نفر "بخوانید دو جریان" خیلی زیاد باشد، همزمان باید این را به هر قیمتی پایین کشید و آن را به هر قیمتی بالا برد.

از این رو در سال های اخیر، جریان تحریف امام دست به تخریب ایشان هم زده است.

ناخلف بودن بلکه نامشروع بودن، اوصاف کسانی است که نه تنها هیچ شباهتی به پدر انقلاب ندارند بلکه در صدد انکار این هستند که فرزند انقلاب اند چرا که خود را فرزند خلف همان لیبرالیسمی می دانند که امام فرمود نگذارید کار به دست آنها بیافتد.

سالهاست که جریان لیبرال مشغول سیستم سازی است که ویژگی های برحق امام و انقلاب را به گونه لیبرالیزه شده قرینه سازی کند؛ یعنی هرچه امام می گفت، خدا، این ها بگویند؛ کدخدا و هرچه امام می گفت مردم، این ها بگویند؛ دیگران.

هرچه امام تاکید بر انقلابی ماندن می کرد، اینها بگویند بس است دیگر، انقلاب تا کی ؟

این جریان کار را به جایی رساند که نه تنها حرفی از امام و تفکرات امام زده نشود بلکه کاخی برمزار ایشان درست شد که عملا اگر حرفی هم از فکر و سیره امام باشد با دیدن کاخ خنثی شود.

آنچه که موجب شگفتی است جولان ارتداد پیشگان سیاسی در راس هرم قدرت است، که دچار مسخ ایدئولوژیکی شده اند و بیشتر شبیه غده های سرطانی در پیکره جامعه اند، و اگر جراحی عمیقی انجام نگیرد این بیماری اجتماعی غیر قابل تحمل خواهد شد.

 منصور امامی - مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha