جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امنیت پایدار را از مهمترین مسائل مردم عنوان کرد و گفت: اگر اقتدار نیروی انتظامی شکسته شود زندگی برای مردم ناامن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس جدید کلانتری شهر چغادک، امنیت را مقوله ای بسیار مهم در زندگی انسان عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت یک نعمت است و در قرآن کریم نیز به این مقوله اشاره کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه بهترین سرزمین ها آنهایی هستند که دارای امنیت باشند گفت: علاوه بر مسئله امنیت موضوع اقتصادی نیز می تواند ارزش آن سرزمین ها را افزایش دهد.

حجت الاسلام خدری، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و گفت: اگر اقتدار شکسته شود زندگی برای مردم ناامن می شود؛ نیروی انتظامی باید در کنار اقتدار و برخورد با مخلان امنیت، با مردم با رأفت و مهربانی رفتار کند.

امام جمعه چغادک، دقت نظر و سرعت عمل را از مهمترین رسالت های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: در مبارزه با مفاسد همچون برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر باید با جدیت برخورد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امنیت پایدار را از مهمترین مسئله برای مردم عنوان کرد و ابراز داشت: نیاز است با استفاده از فضای مجازی یک سری آموزش هایی به مردم داده شود، این کار می تواند وقوع جرم را در جامعه کاهش دهد.

حجت الاسلام خدری با تقدیر از تلاشگران تامین امنیت جامعه، گفت: با توجه به اینکه چغادک به بخش تبدیل شده و محدوده آآن گسترش پیدا کرده، لازم است امکانات بیشتری به کلانتری این منطقه اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha