جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع تجمع خودجوش اساتید بسیجی حوزه علمیه اصفهان در محکومیت ترور شهید فخری زاده در مدرسه صدر بازار

حوزه/ تاریخ انقلاب عزیز ما ثابت کرده است که ترور و شهادت دانشمندان و بزرگان کشور گرچه تلخ و ناگوار است اما عاملی محرک و مهم در تداوم مسیر انقلاب و زنگ بیدار باش موثری برای افکار غفلت زده در مقاطع حساس است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان، در محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، در بیانیه ای آورده است:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ترور و حذف فیزیکی دانشمندان و نخبگان علمی کشور نشانه اوج ناتوانی دشمنان اسلام در رویارویی  با عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مسیر پیشرفت و خودکفایی بوده است .

 هدف قرار گرفتن یک دانشمند هسته‌ای در مقطع کنونی بیانگری روشن از درستی مسیر فعالان عرصه های نظامی و علمی کشور است .

 تاریخ انقلاب عزیز ما ثابت کرده است که ترور و شهادت دانشمندان و بزرگان کشور گرچه تلخ و ناگوار است اما عاملی محرک و مهم در تداوم مسیر انقلاب و زنگ بیدار باش موثری برای افکار غفلت زده در مقاطع حساس است .

 همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دو موضوع مهم باید با جدیت پیگیری شود نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی که شهید دانشمند محسن فخری زاده در همه بخش هایی که وی بدان ها اشتغال داشته است .

سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب ، خانواده محترم شهید و جامعه علمی کشور ، این اقدام خصمانه را محکوم نموده و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را مسالت می نماید .


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha