جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 930856
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس حجت الاسلام خادم را طی حکمی به سمت مدیر مدرسه علمیه مصلی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس طی حکمی حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا خادم را به سمت مدیریت مدرسه علمیه مصلی(مرکزی) منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد رضا خادم «دامت تاییداته»

سلام علیکم             

بنا به پیشنهاد مسئول و تولیت معظم مدرسه و نظر به مراتب فضل، تعهد و سابقه، جنابعالی به عنوان مدیر مدرسه علمیه مرکزی شیراز(مصلی) منصوب می شوید.

امید است بر اساس آئین نامه و ضوابط مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حرکت در مسیر سیاست های مدیریت و شورای حوزه استان و بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای طلاب مدرسه، در مسیر تربیت طلاب علوم دینی و اعتلای مدرسه ای که مفتخر به تولیت نماینده معزز ولی فقیه در استان است بذل جهد نمائید.

اهتمام به مساله تهذیب و تربیت در کنار ساماندهی به مسائل آموزشی و تحصیلی طلاب و همچنین پیگیری رفع مشکلات مدرسه در راستای اجرای کامل طرح تمرکزگرایی تخصص محور با حضور فعال و تمام وقت در مدرسه مورد توقع می باشد.

در ضمن لازم است از تلاش های خالصانه حجج الاسلام و المسلمین آقایان دهقان و صداقت«دام عزهما» که مدیریت و سرپرستی مدرسه را عهده دار بودند و زحمات زیادی کشیده اند صمیمانه قدردانی نمایم.

موفقیت شما را در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند بزرگ خواستارم.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha