سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تبریز

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: دشمنان و صهیونیست‌ها بدانند که با وجود این ترور کوردلانه که با چراغ سبز آمریکا بوده است، ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت، انقلاب و استقلال خود را بیش از پیش به جهانیان ثابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه در آئین بزرگداشت شهادت شهید محسن فخری زاده در مسجد جامع مراغه، گفت: شخصیت های بزرگ و علمی کشورمان در طول بیش از چهار دهه اخیر توسط منافقان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند.

امام جمعه مراغه افزود: شهدای محراب و شهدای بزرگی چون بهشتی، مطهری و هزاران نفر از شخصیت ها و آحاد ملت ایران اسلامی در قالب توطئه های دشمنان برای از میان برداشتن افراد تأثیرگذار و سرمایه های بزرگ انسانی، ترور شده و به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر نیز شخصیت های کلیدی و دانشمندان نقش آفرین در صنایع هسته ای همچون شهریاری، علی محمدی، احمدی روشن و رضایی نژاد و در یک سال اخیر فرمانده بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، برای ضربه زدن به نظام اسلامی توسط نظام استکباری به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز توطئه های دشمنان ادامه دارد که نمونه بارز آن ترور و شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان در روزهای گذشته است.

وی افزود: اکنون نیز با هدایت های رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، دشمنان و صهیونیست ها بدانند که با وجود این ترور کوردلانه که با چراغ سبز آمریکا بوده است، ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت، انقلاب و استقلال خود را بیش از پیش به جهانیان ثابت خواهند کرد.

گفتنی است، دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha