جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعتراض

حوزه/ علما، مسئولان و مدیران کردستانی با تشکیل یک تجمع اعتراضی، ترور شهید «فخری زاده» را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جمعی از علما، مدیران و مسئولان استان کردستان امروز با حضور در محوطه استانداری ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده به دست عوامل صهیونیستی را محکوم کردند.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم عنوان کرد: ترور شهید فخزی زاده از اساتید و دانشمندان برتر هسته ای ایران کاری غیرانسانی بود، البته این حرکت از سوی دشمنان این نظام دور از انتظار نبود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهید فخری زاده در دوران فعالیت های علمی خویش، خدمات بسیاری به توسعه علم در کشور نمودند و همین عامل موجب عصبانیت دشمنان این مرزوبوم شده بود.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با وجود این  به همه دشمنان این انقلاب و ملت می گوییم که با این کارهای کور و وحشیانه هرگز نمی توانید سد راه پیشرفت این انقلاب و ملت شوید.

ماموستا رستمی گفت: این ترور نه تنها زمینه ناامیدی ملت ایران را فراهم نخواهد آورد، بلکه باعث تقویت روحیه انقلابی گری در آن خواهد شد و از سوی دیگر هویت اصلی و واقعی دشمنان را برای همه هویدا ساخت.

براساس این گزارش در پایان این تجمع اعتراضی، بیانیه ای در محکومیت ترور شهید فخری زاده و عاملان و آمران آن قرائت و توسط حاضرین امضا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    با سلام و احترام بر امام جمعه ی شریف کردستان و مردم مهربان و محبوب کردستان عزیز عرض میکنم چون بنده ی حقیر با برخی از برادران خوب و عزیز کردستانیمان افتخار دوستی و همکاری داشته ام ، هرگز آن مهربانی ها و صمیمیت هایشان از یادم نمیرود ، هر وقت هم که موارد و مناسباتی یش می آید ، همان خاطره های خوب برایم تداعی میشود ، دلم بهوای محبتشان پر میکشد ، با آن که کسی نیستم ، حیفم می آید که از صفا و صمیمیتشان نگویم ، لذا در اینجا نیز با تمام وجود نا چیزم از این بزرگواری و نیکیهایشان تشکر میکنم و عرض میکنم که خیلی دوستشان دارم وبراشان سلامتی و سر بلندی از خدای تعالی خواهانم .