پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر شما/ کمک رسانی طلاب و روحانیون مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک در مناطق سیل زده

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بسیاری از طلاب استان کردستان آمادگی خود را برای امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده خوزستان اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز در نشست معاونان حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: گروه های جهادی طلاب استان کردستان در سال های اخیر کارنامه بسیار درخشانی در امر خدمات رسانی به مردم از خود برجای گذاشته اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در حوادث و بلایای طبیعی همواره روحانیون و طلاب کردستانی در امدادرسانی پیشقدم بوده و هستند و به عینه شاهد حضور جهادی و داوطلبانه طلاب این استان در حوادثی همانند زلزله کرمانشاه، سیل خرم آباد، مبارزه با کرونا و... بوده ایم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان اظهار کرد: در روزهای گذشته بخش هایی از استان خوزستان به علت بارش باران دچار آبگرفتگی و سیل شده است.

دریایی ادامه داد: بسیاری از طلاب استان کردستان آمادگی خود را برای امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان اعلام کرده اند، لذا هر زمان که مسئولان صلاح بدانند طلاب کردستانی آماده عزیمت به مناطق سیل زده در استان خوزستان هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان گفت: خوشبختانه تشکیل گروه های جهادی در کردستان با استقبال بسیار خوب طلاب روبرو شده است و هم اکنون بسیاری از طلاب این خطه در بیمارستان ها در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha