جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران، از حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال مهم علمی و دینی برای برای شکوفایی علمی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: برنامه های مشترک حوزه و دانشگاه نباید تنها به ۲۷ آذر ختم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای راهبردی وحدت حوزه و دانشگاه، در ساری، وحدت حوزه و دانشگاه را زمینه مناسبی برای رشد و شکوفایی علمی کشور دانست.

وی با بیان این که وحدت و تعامل این دو مرکز علمی کشور بسیاری از توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت وحدت عملی میان حوزه و دانشگاه بهره گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران، از حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال مهم علمی و دینی برای شکوفایی علمی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: باید سطح تعامل و همکاری های علمی میان این دو مرکز علمی بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به عصبانیت دشمن از تعامل و همکاری حوزه و دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: وحدت عملی میان حوزه و دانشگاه خطر نفوذ دشمن به کشور را به حداقل ممکن خواهد رساند.

وی با بیان این که دشمن از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفته تا مانع پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شود، گفت: تعامل و وحدت میان دو مرکز مهم علمی و دینی کشور خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

استاد حوزه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای تقویت وحدت میان حوزه و دانشگاه صورت گرفته است، افزود: باید این برنامه های وحدت ساز بیشتر تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برنامه های مشترک میان حوزه و دانشگاه نباید تنها به ۲۷ آذر ختم شود، تصریح کرد: باید در طول سال برنامه های مشترک علمی، دینی و فرهنگی میان این دو مرکز مهم علمی کشور اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده، این گونه اعمال جنایت کارانه نشان دهنده عصبانیت دشمنان از پیشرفت های علمی کشورمان است، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور جهش علمی در ایران اسلامی بهره گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دشمن در طول چهار دهه اخیر همواره تلاش کرد با ترور و بمب‌گذاری در کشور، از پیشرفت های علمی کشور جلوگیری کند، گفت: اما همه این توطئه ها علیه انقلاب به پیشرفت علمی در ایران اسلامی منجر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha