پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقدیر مدیر حوزه علمیه خوزستان از طلاب جهادی مستقر در بیمارستان‌های کرونایی اهواز

حوزه/ حجج‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور و موسوی زاده، با حضور در بیمارستان رازی، به طلاب جهادی مستقر در بیمارستان‌های کرونایی اهواز، خداقوت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان به همراه حجج‌اسلام «موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان» و «پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران نهادهای حوزوی خوزستان»، با حضور در بیمارستان رازی اهواز، از طلاب جهادگر و همچنین کادر درمان و پزشکی تقدیر و تشکر کردند.

مسئولان حوزوی خوزستان، پس از ورود به بیمارستان رازی، در ابتدا با حضور در جمع طلاب و روحانیون جهادی، به آن‌ها خداقوت گفته و از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تقدیر و تشکر کردند.

ابتدا حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، خطاب به طلاب جهادی مستقر در بیمارستان رازی بیان کرد: کارهای جهادی نوعی خودسازی است و انسان می‌تواند با انجام این کارها ره صدساله را یک‌شبه طی کند و این ‌یک نعمت و فرصتی است که خداوند برای شما عزیزان قرار داده است.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر اعظم(ص) مبنی بر «مَنْ سَنَّ سُنَّةً حَسَنَةً فَلَهُ أَجْرُهَا وَ أَجْر مَنْ عَمِلَ بِهَا إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ مِنْ غَیْرِ أَنْ یُنْقَصَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَیْ‏ء»، ابراز داشت: کار شما می‌تواند الگو و نقطه‌ی عطفی برای سایر استان‌ها باشد و بدانید که هرکس از شما الگو گیرد و این کار خیر را انجام دهد برای شما نیز پاداش نوشته می‌شود؛ چراکه شما این سنت حسنه را ،بنا نهادید.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در ادامه خطاب به طلاب جهادگر، با اشاره به آیه ۱۹۸ سوره نساء گفت: امروز طلاب جهادی حوزه علمیه خوزستان در صف مقدم جهاد درراه دفاع از سلامتی مردم هستند؛ پس همانا شما طلاب عزیز، با کمک به مدافعان سلامت، جزء مجاهدان صابران که خداوند متعال از آنها در قرآن کریم یاد کرده، هستید. 

لازم به ذکر است، پس از خداقوت مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به طلاب جهادی، با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha