جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد بهشت

حوزه/ حجت الاسلام بهشت از توزیع ۱۵۰ میلیون تومان در قالب ۵۰۰ کارت هدیه توسط اداره تبلیغات شهرستان دنا با محوریت مسجد و امام محله خبر داد.

حجت الاسلام محمد بهشت در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یاسوج با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: خدمات ارزنده شهید فخری زاده در سال‌های اخیر موجب پیشرفت در عرصه‌های دفاعی و هسته‌ای شد و شهادت ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در ادامه با اشاره به نقش مسجد در اقدامات مومنانه، خاطر نشان کرد: مسجد جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی، خانه راز و نیاز، عشق و محبت، صفا و صمیمیت، ایثار و رحمت، و محل آرامش موحدان است.

وی ادامه داد: آنچه از بررسی نقش مسجد در صدر اسلام بدست می آید، جامعیت مسجد در همه زمینه های عبادی سیاسی، فرهنگی، آموزشی، نظامی، قضایی و... بوده که محور همه آنها امام مسجد است که به عنوان مهم ترین مسئله در ساختار و پیکره این مکان مقدس مطرح است.

بهشت با بیان اینکه امروز هم باید مساجد در همه این زمینه ها با محوریت امام جماعت نقش آفرینی کنند، افزود: با لبیک به ندای امام امت ۱۵۰ میلیون تومان در قالب ۵۰۰ کارت هدیه  توسط اداره تبلیغات شهرستان دنا با محوریت مسجد و امام محله در چند مرحله در حال توزیع است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha