پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب دیپلماسی حوزوی در بحران کرونا

حوزه/ کتاب «دیپلماسی حوزوی در بحران کرونا» به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه دیپلماسی حوزوی، نامه نگاری‌های متعدد با رهبران دینی جهان و شخصیت‌های بین المللی اشاره نموده‌ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «دیپلماسی حوزوی در بحران کرونا» از مجموعه گفتارهای آیت الله اعرافی نگاشته شده که با نگاه به موضوع بیماری کرونا از چند زاویه و پیامدهای آن در زندگی بشر امروزی، به بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته توسط حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی و رسالت‌های حوزه‌های علمیه در مقابله با بحران‌های طبیعی و اجتماعی پرداخته است.

نویسنده کتاب در فصلی از آن، به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه دیپلماسی حوزوی، نامه نگاری‌های متعدد با رهبران دینی جهان و شخصیت‌های بین المللی اشاره نموده‌ است.

این اثر در ۲۲۰ صفحه با قطع رقعی به همت جناب آقای محمد آزادی تدوین و توسط مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه با همکاری مؤسسه اشراق و عرفان به تازگی به چاپ رسیده است.

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب فاخر می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی نشر حوزه به آدرس www.nashrehowzeh.ir مراجعه و یا از طریق شعب نمایشگاه و فروشگاه این مؤسسه اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha