جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر این که قفل تحریم ها با عقلانیت شکسته می شود نه با مذاکره و سازش، گفت: آمریکا و استکبار امروز از رویارویی با نظام اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی عاجز مانده‌اند، لذا اقدامات کورکورانه و ناجوانمردانه انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم بزرگداشت دانشمند شهید هسته‌ای شهید محسن فخری زاده که به‌صورت زنده و وبینار در حرم حضرت سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز برخی از کشورهای اسلامی، گرفتار حکّام مرتجع خائن به اسلام و مسلمین هستند، به‌گونه‌ای که هر موقع استکبار جهانی اقدام ناجوانمردانه‌ای انجام می‌دهد از جمله در سال گذشته و در قضیه ترور سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اگرچه در کشورهای دیگر طبق تفاهم‌نامه‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی ترور را محکوم کرده و می‌کنند؛ اما آمریکا با وقاحت اعلام می‌کند من دستور دادم ترور کنند و حکام مرتجع منطقه هم حمایت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: امروز هم شهید عزیز ما به تعبیر رهبری شخصیت علمی، کم‌نظیر، تأثیرگذار و از پایه‌گذارها و مؤسسین و بنیان‌گذاران در حوزه فناوری هسته‌ای و دفاعی کشور بود؛ اما رهبری معظم و فرماندهان نظامی ما به‌صراحت چشم در چشم آمریکا نگاه می‌کنند و می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها از رویارویی با نظام اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی عاجز مانده‌اند، لذا اقدامات کورکورانه و ناجوانمردانه انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: امروز جوانان ما در حوزه هسته‌ای کشور تردید به خود راه نمی‌دهند و راه شهید علی‌محمدی‌ها و فخری‌زاده ها با قوت و قدرت بیش از گذشته ادامه پیدا می‌کند و مسئولین نظام هم باید یکپارچه در راه تقویت و ادامه راه گام بردارند.

وی با بیان اینکه در برابر اقدامات رذیلانه صهیونیست‌ها باید چند راهبرد را عملی کنیم، افزود: همه بدانند تلاش دشمن زمانی تأثیرگذار خواهد بود که در عملیات و توطئه‌هایی که علیه ما صورت می‌گیرد، ملتی قوی نباشیم.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد:  در دوره انتقال ریاست جمهوری در آمریکا زمزمه زیاد است، از جمله بحث مذاکره با بایدن و باز کردن پرونده‌های هسته‌ای، اما نباید یادمان برود اگر شهید فخری‌زاده شهید شد به این دلیل بود که بر سر مواضع خود ایستادگی کرد و به ناز و کرشمه دشمن توجه نداشت.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: باید قفل تحریم را با نعمت عقلانیت شکست، مقام معظم رهبری می‌فرماید در این موضوع همه نگاه‌ها باید به داخل کشور و به داشته‌ها و سرمایه‌های داخلی باشد.

وی افزود: اتحاد، انسجام و وحدت کلمه در جمهوری اسلامی باید حفظ شده و تنها یک‌صدا در کشور شنیده شود تا دشمن سوءاستفاده نکند و در این میان آنچه برای مردم حجت است، راهبرد رهبری است.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: باید در برابر جریان تهدید، تحریم، تحریف و ترور آمادگی خود را حفظ و تقویت کنیم، به‌گونه‌ای که دشمن بداند که اگر اقدام کند نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: ترور شهید فخری زاده اتفاق ساده‌ای نیست، ازاین‌رو باید پاسخ جمهوری اسلامی به عاملان این حرکت مذبوحانه و مزدوران این اقدام ددمنشانه و ناجوانمردانه انتقام سخت باشد، انتقامی که در شأن شهید باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha