جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ به مناسبت روز جهانی داوطلب، نماینده ولی فقیه در استان با دریافت کارت و لباس هلال احمر به عضویت افتخاری این جمعیت درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان، با تقدیر از اقدامات جمعیت هلال احمر و نیروهای جهادی در میدان مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: موضوع خدمت رسانی از مباحثی است که هم در قرآن و هم در روایات ما بسیار نسبت به آن توجه شده و بندگان را به انجام آن تشویق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور داوطلبانه در عرصه خدمت رسانی دارای ارزشی الهی، انسانی است، گفت: در حوادث و مشکلاتی که در هر جا به وقوع می‌پیونند، هلال احمر حضوری جدی و برجسته دارد که شایسته تقدیر است.  

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه علی‌رغم توجه به مسئله آموزش و کیفیت، هلال احمر باید به موضوعات کمی نیز توجه داشته باشد، مطرح کرد: هر نیروی داوطلب هلال احمر باید با ترویج فرهنگ خدمت رسانی که برگرفته از ارزش‌های انسانی و الهی است، دیگران را هم برای حضور در این عرصه جذب کند.

وی حضور داوطلبی را ترویج یک ارزش الهی در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: افزایش تعداد داوطلبان جمعیت هلال احمر نه تنها با سرعت عمل بالایی برای خدمت رسانی همراه خواهد بود، که می تواند کارها به نحو بهتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه خدمت رسانی نیروهای جهادی از زوایای مختلف قابل بررسی است، عنوان کرد: در بررسی حضور نیروهای جهادی و هلال احمر در مشکلات و حوادث گوناگون این نتیجه دریافت می شود که این خدمت رسانی‌ها علاوه بر حل مشکلات مردم، دارای آثار روانی بسیاری نیز می‌باشد.

در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با دریافت کارت و لباس این جمعیت به عضویت افتخاری هلال احمر درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha