جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگروه فضای مجازی دهه فجر

حوزه/ جلسه کارگره فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، در جلسه کارگروه فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با بیان اهمیت و نقاط ضعف و قوت فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی، فضای مهمی است که می توان از این فضا در ایجاد وحدت و همدلی استفاده کرد که ظرفیت های این فضا می توان در این جهت استفاده کرد. اگر تولید محتوا در فضای مجازی، جذاب باشد تا بتواند مسیر انقلاب به صورت جذاب برای اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی تصریح کرد: امروز شبکه شاد آموزش و پرورش یک ظرفیت کم نظیر است اما نباید از سواد رسانه ای والدین نیز که مجبور شده اند حضور داشته باشند غافل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص نقاط ضعف و قوت فضای مجازی نیز گفت: امروز فضای مجازی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و در این راستا باید در راه تعالی ارزش های انقلاب اسلامی از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان گفت: فضای مجازی یک جنگ تمام عیار است و پراکندگی و تشتت در این عرصه به جبهه انقلاب ضربه می زند. در حوزه فضای مجازی، فعالان شهرستان ورامین می توانند در نوآوری و تولید خلاقانه به کشور الگو ارائه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha