جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 931239
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
مسابقه روایت مواسات

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای انعکاس کمک‌های مومنانه بانوان حوزوی که با لبیک به ندای رهبر و مقـتدای خویش به یـاری هم‌میهنان شتافته‌اند، مسابقه روایت مواسات را برگزار می‌کنـد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کوثرنیوز وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای انعکاس کمک‌های مومنانه بانوان حوزوی که با لبیک به ندای رهبر و مقـتدای خویش به یـاری هم‌میهنان شتافته‌اند، مسابقه روایت مواسات را برگزار می‌کنـد.

از بانوان حـوزوی دعوت می‌شود با ارسـال عکس‌ها، فیلم‌ها و متن‌هایی که روایتگر این تلاش‌ها هستند، ضمن شرکت در این مسابقه، زمینه بازشناسی و بازنمایی مطلوب آن را فراهم آورند.

مـوضوعـات: یاری رساندن به بیماران مبتلا به کرونا مساعدت در تجهیز و تدفین متوفیان کرونا جمـع‌آوری کمـک‌های مـردمی جهـت اهدا به خانواده‌های نیازمند مدیریت، ساماندهی و اهـدای کمـک‌ها بـه خانواده‌های نیازمند تلاش جهت کاهش آلام خانواده‌ها

قالب‌های ارائه آثار: متن: روایت مکتوب کمک‌های مومنانه عکس: به تصـویر کشـیدن مواسـات بانوان حوزوی فیلـم و چندرسـانه‌ای: روایت تصویری یاری‌رسانی

آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که دارای توضیحاتی در مورد محتوای اثر ارسالی (طلاب یا مدرسه علمیه فعال در کمک‌رسانی، شهر و محل کمک، کمک‌گیرندگان و...) باشد.

نحوه ارسال آثار: پسـت الکـتـرونیـک pr@whc.ir شناسه H_zakeri@ در پیام‌ رسان ایتا

مهلت شرکت: ۱۱ دی ماه.

اهدای جوایز به ۳ نفر از ارسال‌کنندگان آثار برتر در هر قالب انتشار آثار در کوثر نیوز و درگاه‌های رسمی حوزه‌های علمیه خواهران.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha