پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی‌سیرت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدلله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری‌زاده و تأکید بر اینکه  نیروی قدس سپاه چشم امید جهان اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز خط مقدم پاسداری و صیانت  از انقلاب اسلامی و عمق بخشی و توسعه گفتمان این انقلاب الهام بخش نیروی قدس سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه راه حاج قاسم با اقتدار و قوت ادامه دارد، گفت: حرکت به سوی خدا پایانی ندارد و در این مسیر باید با جهاد اکبر، مبارزه پیوسته، مجاهدت، تقرب و اخلاص گام برداشت و این شرط پاسداری از انقلاب و رمز موفقیت ما است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  زنده کردن مکتب اسلام بود که به برکت آن حیات جدیدی در اسلام ایجاد و زمینه و فرصت برای تعالی و کمال انسان‌ها فراهم شد ودر مکتب این انقلاب انسان ساز و الهام بخش  ، حاج قاسم‌ها، شهید کاظمی‌ها، شهید میثمی‌ها و ... پرورش یافتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی شهادت را یکی از مراتب بالای حیات طیبه و بزرگ ترین آرزوی حاج قاسم دانست و گفت: مقصد حیات طیبه و احیاگری دین در مکتب اسلام شهادت است و شهیدان برندگان واقعی این میدان هستند.

وی در ادامه با اشاره به  مسیر حرکت متعالی و حیات طیبه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم عزیز ما  به گونه ای در مسیر الهی گام برداشت که حیاتی طیبه یافت و به الگویی بی بدیل برای سایر انسان های آزاده تبدیل شد؛ حاج قاسم تربیت یافته  مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است که هم با حیات و هم شهادتش به اسلام خدمت کرد و توانست عالمی را متحول کند .

 سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سالار شهیدان جبهه مقاومت و نیروی قدس شهید حاج قاسم سلیمانی، نیروی قدس را حافظ و پیشگام توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان اسلام قلمداد و اظهار کرد: فرمانده شهیدمان حاج سلیمانی همواره با عمل خود از مستضعفین و مظلومین عالم حمایت کرد و کنار آنان ایستاد و در شهادت این سردار گرانقدر نیز سراسر عالم به شخصیت ایشان ابراز ارادت کردند و نشان دادند به این مکتب و مرام مدیون هستند.

 سردار قاآنی در ادامه  پاسداران را رشد یافتگان مکتب قرآن و عترت و وارثان مکتب اسلام و شهدا توصیف و نقش روحانیت و نمایندگی ولی فقیه در سپاه را در حفظ بنیان معنوی، مسیر تعالی و گسترش  ایمان ، اخلاص و ایثارگری  بین پاسداران و خانواده سپاه مهم و اثرگذار دانست.

در پایان این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی سیرت به عنوان مسئول  نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه معرفی و از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در مدت نزدیک به یک دهه تصدی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha