جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مدرسه سفیران یاسوج بازدید کرد و پیگیر مشکلات این مدرسه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در ادامه سلسله بازدیدهای خود از حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد به مدرسه علمیه سفیران یاسوج رفت و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید پس از شنیدن مشکلات این مدرسه علمیه، اظهار کرد: شرایط سختی را در حوزه تحصیل پشت سر می‌گذاریم و تنها در حوزه‌ها بلکه در مدارس و دانشگاه‌ها نیز چنین وضعیتی حاکم است.

وی ادامه داد: اما در همین شرایط سخت نیز نباید از تهذیب، تحصیل و پژوهش غافل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه طلاب مدرسه سفیران دارای پشتکار زیادی بوده و منابع مورد استفاده آنها جامع، کامل و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: اگر طلبه‌ای در این مدرسه و در طول ۵ سال خوب درس بخواند در آینده استادی خوب و عالم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در همین فضای مجازی نیز باید شرایط به گونه‌ای باشد که حضور و غیاب انجام شود، گفت: حضور طلاب در فضای مجازی برای تحصیل باید همراه با نظم و ترتیب باشد.

رئیس شواری حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از الزامات دیگر برای تدریس در فضای مجازی این است که حتما در خلال تدریس از بیان احادیث اخلاقی غافل نشویم.

وی با اشاره به برخی زیان ها به حوزه‌های علمیه استان و سهل انگاری در تکمیل پروژه‌ها، یادآور شد: به جد دنبال پیگیری و رفع مشکل مدرسه سفیران هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: هر چند هزینه‌ها ۴ تا ۵ برابر قبل شده اما باید همه با همکاری و همدلی مشکلات این مدرسه را برطرف کنیم.

به گزارش حوزه، در این نشست هر یک از اساتید مشکلات حوزه علمیه سفیران را گزارش دادند که از جمله مشکلات مطرح شده موضوع مسکن بود.

حجت‌الاسلام سید مهدی محقق، مدیر مدرسه سفیران با اشاره به اینکه در طول یک دهه فعالیت دانش آموختگان زیادی به استان و سایر استان‌های همجوار معرفی کردیم، بیان داشت: بسیاری از مبلغین و اساتید استان و سایر نقاط کشور از این مدرسه معرفی شدند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به هفتاد طلبه از پایه یک تا هفت در مدرسه سفیران تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha