جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنگنده اسرائیل

حوزه/ "وفیق ابراهیم" گفت: استمرار پرواز جنگنده های اسرائیلی بر فراز آسمان لبنان تهدید آشکاری برای کشور های منطقه در رأس آن عراق به شمار می رود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "وفیق ابراهیم" نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی گفت: استمرار پرواز جنگنده های رژیم اسرائیل بر فراز آسمان لبنان تهدید آشکاری برای کشور های منطقه در رأس آن کشور عراق به شمار می رود.

وی افزود: جنگنده های دشمن صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض می کند تا سه کشور ایران، عراق و سوریه را مورد تهدید قرار دهد.

تحلیلگر سیاسی لبنان با بیان اینکه جنگنده های اسرائیلی با نقض حریم هوایی لبنان به دنبال بمباران پایگاه های سوریه و قدرت های هم پیمان آن است، اشاره کرد: رژیم اسرائیل برای این اقدام از دو مسئله سوء استفاده می کند؛ اول عدم تصمیم گیری سیاسی لبنان در پاسخ به جنگنده های اسرائیلی و دوم اینکه ارتش سلاحی ندارد که با آن مانع اقدامات ناقضانه رژیم اسرائیل شود.

"وفیق ابراهیم" تصریح کرد: آسمان کشور لبنان برای جنگنده های رژیم صهیونیستی به محلی برای زیر نظر گرفتن تحرکات کشور های منطقه از جمله ایران، تبدیل شده است. رژیم اسرائیل از این طریق می خواهد به کشور های سه گانه ایران، عراق و سوریه پیام تهدید آمیز بفرستد.

شایان ذکر است که "هادی قبیسی" تحلیلگر سیاسی لبنان پیشتر نسبت به اقدامات ناقضانه اسرائیلی آمریکایی در سه کشور برای حذف رهبران و دانشمندان آنها هشدار داده بود، همچنانکه این حادثه تروریستی برای دانشمند هسته ای ایران، شهید دکتر محسن فخری زاده اتفاق افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha