پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آرامش و امنیت کشور حاصل خون شهدایی همچون شهید سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها و مجاهدت های نیروهایی است که با از خودگذشتگی امنیت کشور را رقم زده‌اند و به همین دلیل ضروری است که همه مردم شکرگزار این نعمت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی، شاهد امنیتی مطلوب در سراسر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات و زحمات پرسنل نیروی انتظامی همواره مغفول مانده، مطرح کرد: مردم از بسیاری از اقدامات شما که شبانه روز و در فصل سرما و گرما بدون تعطیلی، صورت می گیرد بی خبر هستند و لذا خوب است که این فعالیت‌ها و عملکرد پلیس به صورت ویژه اطلاع رسانی شود.

آیت الله طه‌محمدی با گلایه از اینکه گاهی شاهد کمرنگ شدن حس قدرشناسی نسبت به مأموران پلیس هستیم، گفت: از کارکنان نیروی انتظامی باید به عنوان امنیت سازان بی امنیت یاد شود، چرا که ماموریت های این نهاد بر خلاف سایر سازمان‌ها، همراه با استرس فراوان است اما متاسفانه این موضوع کمتر به دید می آید.

وی با بیان اینکه به همت نیروهای نظامی و امنیتی ما، جمهوری اسلامی از امنیت مثال زدنی در منطقه برخوردار است، عنوان کرد: با وجود آنکه کشورهای همسایه با مشکلاتی مواجه هستند اما امروز ایران اسلامی به برکت رشادت های نیروهای اطلاعاتی و نظامی در ثبات و امنیت قرار دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین کشور در جهان دانست و خاطرنشان کرد: این آرامش و امنیت حاصل خون شهدایی همچون شهید سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها و مجاهدت های نیروهایی است که با از خود گذشتگی امنیت کشور را رقم زده‌اند و به همین دلیل ضروری است که همه مردم شکرگزار این نعمت باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha