چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حفظ شأن و قداست اماکن مقدسه خط قرمز ماست و لازم است خاطیان به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علما امروز در جلسه ای با حضور جمعی از علماء و روحانیون و جوانان انقلابی ضمن محکوم کردن کلیپ موهن پخش شده در فضای مجازی، گفت: حفظ شأن و قداست اماکن مقدسه خط قرمز ماست، لذا از دادستانی می خواهم با عاملان این حرکت ضد فرهنگی برخورد نماید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: اهانت به اعتقادات دینی مردم گناهی نابخشودنی است و ضمن ریشه یابی این حادثه تلخ، باید با خاطیان طبق قانون عمل شود.

آیت الله علما تصریح کرد: بر اساس قانون باید با این گونه برنامه های موهن برخورد شود و بار دیگر با وقوع چنین اتفاقاتی احساسات مردم شریف و متدین جریحه دار نشود.

وی تاکید کرد: تکایای استان کرمانشاه از دیرباز مهد عزاداری و اظهار ارادت به امام حسین(علیه السلام) بوده، لذا به واسطه این عظمت ارادت به سیدالشهدا(ع)، همواره مقدس خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: انقلاب زنده است و باید همگان بر اساس معیارهای انقلاب اسلامی حرکت کرده و از اصول انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خارج نشویم .

لازم به یادآوری است که در غفلت و بی اهمیتی مسئولین میراث فرهنگی استان، در تکیه معاون الملک کرمانشاه که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی و مذهبی دارد و مکانی برای عزاداری ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) بوده، عده ای سودجو و فرصت طلب اقدام به تهیه کلیپ مستهجن نموده و آن را در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر نمودند که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شریف و متدین کرمانشاه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha