جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بیانیه ای اقدامات هنجارشکنانه و موهن به مقدسات را در فضای مقدس «تکیه معاون الملک» را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بیانیه ای اقدامات هنجارشکنانه و موهن به مقدسات که در سایه غفلت و خیانت برخی مسئولین فرهنگی استان در فضای مقدس تکیه معاون الملک اتفاق افتاد را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

طی روزهای اخیر شاهد اقدامات هنجار شکنانه و موهن به مقدسات در سایه غفلت و خیانت بعضی مسئولین فرهنگی استان هستیم. استقاده از مانکن زنده در برخی فروشگاه های شهر کرمانشاه و نیز تهیه و توزیع کلیپ مستهجن در فضای مقدس تکیه معاون الملک که بیش از یک قرن ملجأ و پایگاه ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) می باشد.

این اقدام خلاف قوانین، شرع اسلام و عرف جامعه مسلمان بوده و باعث جریحه دار شدن غیرت و احساسات دینی مردم ولایتمدار کرمانشاه: معبر زائران اباعبدالله(ع)، سینه ستبر ایران اسلامی و قدمگاه شهیدان ۸ سال دفاع مقدس که ۹۰۰۰ هزار شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب نموده، گردید.

عاملین و زمینه سازان این اقدام زشت و رذیلانه درون پلید خود را هویدا نموده و به زعم باطل خود در صدد خاموش نمودن نور الهی اهل بیت(ع) در این استان هستند، لکن به ایشان هشدار داده می شود؛ اولاً از عواقب هولناک اُخروی، غضب و سخط الهی برحذر باشند و نیز از خشم فرو خورده جوانان انقلابی و آتش به اختیار در امان نخواهند ماند.

صادق ایرانی

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha