سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همدان

حوزه/ جلسه شورای حوزه استان همدان با حضور رئیس این شورا، مدیر حوزه علمیه استان و دیگر اعضا با دو دستور کار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه شورای عالی حوزه علمیه استان همدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی رئیس شورا، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان و دیگر اعضا، عصر امروز با دو دستور کار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در ابتدا، حجت الاسلام موحدی امام جمعه تویسرکان که به عنوان مهمان در این جلسه حاضر شده بود به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه علمیه تویسرکان و شرایط و مشکلات موجود پرداخت و مقرر شد تا در دستور کاری مجزا به صورت دقیق با دعوت از کارشناسان مربوطه، مسائل مربوط به این حوزه مورد رسیدگی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام بطحائیان، دبیر شورای حوزه استان همدان برخی از درخواست‌ها و مشکلات‌ طلاب و اساتید حوزه استان را مطرح کرد که توسط اعضا تصمیماتی در خصوص نیازهای روز مدارس علمیه استان گرفته شده و به تصویب رسید.

گفتنی است، از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان رئیس شورای حوزه استان، جلسات این کارگروه به طور منظم هر ماه یک بار و با حضور تمامی اعضا تشکیل و مهم‌ترین مشکلات و نیازهای حوزه های استان در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha