جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی با صدور بیانیه ای شایعات اخیر منتسب به خود نسبت به حضرت آقا را شدیداً تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،در پی توطئه اخیر دشمنان زبون انقلاب اسلامی و دامن زدن به شایعه کاملا کذب و بی اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی، اینبار این شایعه را به نقل از یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند که تکذیبیه شدید اللحن حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را در پی داشت.

متن بیانیه این عضو خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 با توجه به برکات وجودی رهبر عظیم الشان ما فقیه و مرجع بزرگوار و ضرباتی که ایشان به پیکره دشمن ملت و اسلام وارد کردند هر از چند گاهی توطئه هایی انجام می شود اخیرا اقدام به نشر اکاذیب و جعل اکاذیب می کنند و از زبان بنده هم اخیرا خبری را پخش کردند که بنده به شدت این خبر را تکذیب می کنم.

هیچ خبری و هیچ مصاحبه ای و هیچ مطلبی از زبان بنده گفته نشده است.

الحمدلله آقا در صحت و سلامت کامل اند و به برکت وجودشان و اقتدارشان نظام جمهوری اسلامی هم با قوت و اقتدار کار را جلو می برد و به شدت بنده این خبر را تکذیب می کنم.

اگر بدانم این خبر از کیست شکایت از او خواهم کرد و بنده هم ان‌شاء الله از پلیس فتا می خواهم که ان‌شاء الله منشا این خبر را پیدا و انشاء الله ما هم مراحل قانونی شکایت و پیگیری شان را دنبال خواهیم کرد. به فضل پروردگار.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha