پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 931906
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
قریشی ویزدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: آیت الله یزدی در همه عرصه‌ها با اتخاذ مواضع دینی و انقلابی نقشی بی بدیل خود را در پیشبرد تعالی نظام اسلامی به خوبی ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در پی ارتحال آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله(ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

خبر درگذشت فقیه عالیقدر و  یار دیرین امام و انقلاب حضرت آیت‌الله محمد یزدی رضوان‌الله تعالی علیه موجب تألم و تأثر گردید.

رحلت این  فقیه فرزانه و عالم بزرگوار که از مجاهدان اصیل انقلاب اسلامی و از چهره‌های اثرگذار و یار صمیمی امام و رهبری  بود، ضایعه ای جبران ناپذیر  برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، دبیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیری شورای عالی حوزه‌های علمیه سند روشنی از تلاش های صادقانه و مخلصانه این عالم مبارز و انقلابی بود که در همه این عرصه‌ها با اتخاذ مواضع  دینی و انقلابی نقش بی بدیل خود را در پیشبرد تعالی نظام اسلامی به خوبی ایفا نمود.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن مجاهد پارسا، رحلت ایشان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و بیت شریف و فرزندان مکرّم آن عالم فرزانه و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

سید مهدی قریشی

نمانده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha