پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
Imam Khamenei’s message of condolences on the demise of Ayatollah Yazdi

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه طی پیامی، ارتحال عالم مجاهد آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه شهرستان قروه طی پیامی درگذشت عالم فقید آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت امام جمعه شهرستان قروه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ

خبر ارتحال عالم مجاهد و فقیه پارسا حضرت آیت الله یزدی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

آن عالم گرانقدر در طول حیات سیاسی و علمی خویش در سنگرهای مختلف همواره با روحیه جهادی و استواری مثال زدنی یار و یاور انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بود و در سنگرهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران از مجلس شورای اسلامی تا شورای نگهبان، قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با جدیت حضوری مؤثر و مفید داشت.

حضرت آیت الله یزدی اعلی الله مقامه الشریف تا آخرین روزهای حیات مبارک و زندگی عجین با فراز و نشیب های سخت انقلاب، سدی مستحکم در مقابل همه تهاجمات سهمگین و پشتوانه ای مطمئن برای انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند.

اینجانب درگذشت آن عالم بزرگوار را به ساحت بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، علمای اعلام، حوزه های علمیه، شاگردان، ارداتمندان و بیت معظم له به ویژه فرزند برومند ایشان حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن عالم فقید علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی و همنشینی با اولیای الهی را خواستارم.

عابدین رستمی

امام جمعه شهرستان قروه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha