پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بصیرت و بینش دینی و سیاسی ایشان در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی توانست مانع بسیاری از قرائت های نادرست علیه این انقلاب مردمی و اسلامی شود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت الله محمد یزدی، اظهار داشت: درگذشت آیت الله یزدی ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام به ویژه حوزه های علمیه بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: آیت الله یزدی در طول عمر پربرکت خویش همواره به عنوان یک پشتیبان محکم و استوار برای این انقلاب و نظام اسلامی نقش آفرینی کردند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: آیت الله یزدی از همان ابتدای آغاز نهضت امام راحل علیه نظام ستم شاهی در کنار امام خمینی(ره) حضور داشتند و در این مسیر بارها دستگیر، زندانی و تبعید شدند، ولی هرگز دست از حمایت از مرجعیت دینی و امام خمینی (ره) برنداشتند.

وی اضافه کرد: مرحوم آیت الله یزدی همواره در عمل بارها وفاداری خود به نظام را علیرغم تلاش های دشمنان برای حاشیه سازی علیه ایشان، نشان داد که این امر باید بهترین الگو برای طلاب جوان باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه افزود: آیت الله یزدی مدت 10  سال متولی قوه قضائیه بودند، دورانی که علیرغم تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره ایشان و دستگاه قضا، توانست به بهترین نحو ممکن این قوه را اداره و مدیریت کنند.

دریایی در ادامه بیان داشت: از سوی دیگر بصیرت و بینش دینی و سیاسی ایشان در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی توانست مانع بسیاری از قرائت های نادرست علیه این انقلاب مردمی و اسلامی شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: آیت الله یزدی تا آخرین لحظات عمر پربار خویش همواره پاسداری جان برکف در دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه بودند و این مهم باید برای همه ما نصب العین قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha