جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه به مناسبت ارتحال آیت الله یزدی

حوزه/ آیت الله علما در پیامی ارتحال آیت الله یزدی(ره) را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در پیامی ارتحال آیت الله محمد یزدی(ره) را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و فقیه پارسا حضرت آیت الله یزدی(رحمه الله علیه) را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

مرحوم آیت الله یزدی از چهره های شاخص و سرشناس حوزوی در قبل و بعد از انقلاب می باشد که سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و همواره همراه ولایت این مسیر پر فراز و نشیب را طی کرده است.

ایشان از روحانیون برجسته و بصیری بودند که همواره یار و یاور امامین انقلاب اسلامی بوده و در راه تثبیت ارزش های انقلابی و دینی از هیچ کوششی فروگذار ننموده است.

فقدان این عالم برجسته و مجاهد انقلابی را به همه ارادتمندان، بازماندگان ، حوزه های علمیه و خصوصا بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه باعظمت خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن عالم مجاهد و صبر و شکیبایی را برای خانواده محترم ایشان خواهان و خواستارم.

 

مصطفی علما

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha