جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) عرصه نیکوکاری را در جامعه برای همه اقشار فراهم کرده است که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شهر محمود آباد نمونه، ظهر امروز در نشستی با مسئولین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: کمیته امداد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد:  کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی انقلابی است که در آغازین روزهای انقلاب توسط امام راحل (ره) تأسیس شد و این اقدام پیامبرگونه امام خمینی (ره) تاکنون ثمرات بسیاری را برای انقلاب، بویژه خانواده های نیازمند داشته است.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه اظهار کرد:  البته امام خمینی (ره) موضوع توجه به محرومان و رسیدگی به نیازمندان را اهمواره در نظر داشتند، ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل این کمیته امداد، کار رسیدگی به محرومان در این نهاد انسجام یافت .

وی عنوان کرد: این نهاد با تلاش امدادگران دستاوردهای خوب و تاثیرگذاری را داشته و این دستاوردها به یُمن نام مبارک امام خمینی (ره) که بر تارک این نهاد می درخشد، برکت یافته است.

وی ادامه داد: هر جا که صدای محرومی شنیده شود، بی شک "کمیته امداد امام خمینی(ره) " بر اساس رسالت خود به یاری او می‌شتابد، چرا که بنا به فرموده امام (ره) کمیته امداد برای پشتیبانی از محرومان و برای توانمند سازی آن‌ها تاسیس شده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha