جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: آیت الله یزدی عمر پربار خود را در راه تبلیغ و ترویج دین، مبارزه با ظلم و خدمت به مردم، ایجاد نظام اسلامی و تثبیت و تحکیم جمهوری اسلامی سپری کرد و در عرصه‌های گوناگون منشاء خدمات ارزنده و ماندگار شد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله محمد یزدی گفت:مرحوم آیت الله یزدی یکی از یادگاران امام خمینی (ره) بود و این شخصیت برجسته در عین اینکه دارای مقام فقاهت بود، دانش حوزه را به مقام اجرا و به منصه ظهور رسانید.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: آیت الله یزدی همیشه در مسیر اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بودند.

وی ادامه داد: این شخصیت برجسته انقلابی و حوزوی عمر پربار خود را در راه تبلیغ و ترویج دین، مبارزه با ظلم و خدمت به مردم، ایجاد نظام اسلامی و تثبیت و تحکیم جمهوری اسلامی سپری کرد و در عرصه‌های گوناگون منشاء خدمات ارزنده و ماندگار شد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: ولایتمداری و حرکت در خط ولایت ویژگی بارز مرحوم آیت الله یزدی بود. ایشان همیشه از حامیان انقلاب اسلامی بودند و هر زمان که نظام در مرحله ای حساس قرار می‌گرفت کمک شایانی به عبور نظام از آن مرحله حساس می‌ کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha