جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره داستان نویسی شهدای قم

حوزه/ رئیس کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای قم از انتشار فراخوان جشنواره داستان نویسی ویژه شهدای استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید موسی حسینی کاشانی گفت: کنگره ملی شهدای قم با هدف ماندگار کردن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و به منظور شناساندن شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده، فراخوان دریافت آثار داستانی را منتشر کرد.

وی با اعلام این موضوع که شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد می باشد ابراز داشت: موضوعات این فراخوان به شرح زیر می باشد:
قم شهر شهادت و ایثار
سرداران و شهدای شاخص استان قم
نقش مهم رزمندگان استان قم در طول هشت سال‌ دفاع مقدس
شهدای بین المللی مقیم استان قم
شهدای شهر قم در انقلاب، بمباران
به تصویر کشیدن یکی از وقایع انقلاب و دفاع مقدس در استان قم
شهدای جبهه مقاومت و شهدای سلامت

رئیس کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای قم با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ١۵ دی ماه سال جاری می باشد گفت: داستان نویسان می توانند داستان های کوتاه خود را در قابل داستانک و داستان کوتاه از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و تلگرام به مدیر کانال کمیته فرهنگ و هنر کنگره به نشانی kongereshohadaqom@ و یا ایمیل Kongereshohadaqom@chmail.ir ارسال نمایند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و داستان ها باید در قالب فایل ورد و حداکثر سه هزار کلمه باشد و در صورت ارجاع داستان به واقعه و یا یک شهید خاص، مستندات آن نیز ارائه شود و نویسندگان محترم باید نام، نشانی، شماره تماس و نشانی ایمیل، خود را در فایل داستان بنویسید.

حسینی کاشانی در پایان با بیان اینکه آثار برگزیده در کتابی منتشر خواهد شد افزود: به نفرات برگزیده به ترتیب ۴٠، ٣٠ و ٢٠ میلیون ریال و به چهار داستان برگزیده از آثار ارسالی هر کدام ١٠ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha