شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بمناسبت ارتحال آیت الله یزدی

حوزه/ ماموستا عبدالرحمن مرادی در پیامی ارتحال آیت الله یزدی(ره) را به حوزه علمیه قم و علمای اعلام و جامعه مدرسین تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، در پیامی ارتحال آیت الله محمد یزدی(ره) را به حوزه علمیه قم، علمای اعلام، جامعه مدرسین و شاگردان و خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

در گذشت عالم مجاهد و اهل استقامت آیت لله محمد یزدی را به حوزه علمیه قم و علمای اعلام و جامعه مدرسین و شاگردان و محبان و خانواده آن شخصیت بزرگ تسلیت عرض می نمایم .

خداوند بزرگ می فرماید: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ... »، صدق در گفتار، رفتار، منش و خدمات وسیع و صادقانه ایشان در طول عمر و همچنین در طول عمر انقلابی و مبارزاتی و مجاهدات ایشان ، مایه بسی تقدیر و تشکر است .

وجود علمای ربانی همواره سبب عزت و کرامت انسانی و اسلامی مردم بوده و این شمع های فروزان روشنایی بخش محفل دین و دنیای ما هستند .

معظم له در کارنامه پر افتخار خویش سوابقی مانند ریاست مجلس خبرگان، ریاست قوه قضائیه، ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه  قم، عضو شورای نگهبان و نمایندگی مجلس را داشته اند .

از خداوند متعال خواستاریم روح این عالم بزرگ را با اولیاء و صالحین امت محشور فرماید .

عبدالرحمن مرادی - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

۲۰آذر ۱۳۹۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha