پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بالصور/ تشييع جثمان الفقيد آية الله محمد اليزدي بقم المقدسة

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه گفت: آیت الله یزدی در بصیرت زایی، در دفاع از مبانی دین، در دفاع از مواضع سیاسی حضرت امام و مقام معظم رهبری مدظله، در دفاع از ارزش ها و مبانی انقلاب، در تمام این جایگاه ها و موضع گیری ها به عنوان یک قهرمان برجسته سیاسی، علمی و اخلاقی شناخته شده اند.

آیت الله محسن اراکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به مناسبت ارتحال آیت الله محمد یزدی گفت: مرحوم آیت الله یزدی رضوان الله تعالی علیه از استوانه های حوزه های علمیه، از یاران حضرت امام و مقام معظم رهبری و از چهره های اثرگذار در حوزه و کل جامعه اسلامی ما بود.

وی افزود: این عالم ربانی نقشی بسیار پررنگ و اثرگذار در انقلاب اسلامی چه پیش از پیروزی و چه بعد از پیروزی داشت.

عضو شورای عالی حوزه گفت: آیت الله یزدی در پست های بسیار حساسی که بر عهده گرفتند، در تمام این موضع گیری ها و در تمام این نقش ها به عنوان یک استاد برجسته عالم مجتهد با تقوای با اخلاص روشن و آشنا با مبانی اسلام، مبانی سیاسی اسلام و مدافع خط اسلام اصیل و مدافع ارزش های اصیل اسلامی بود.

آیت الله اراکی افزود: آیت الله یزدی یک قرآن شناس متضرع در فهم قرآن کریم و علوم قرآنی و فقه اسلام و یک الگوی برجسته برای همه حوزویان بود.

عضو شورای عالی حوزه عنوان داشت: ما مواضع صریح وی را در دفاع از ارزش های انقلاب، در دفاع از خط اسلام ناب فراموش نمی کنیم.

وی گفت: آیت الله یزدی در بصیرت زایی، در دفاع از مبانی دین، در دفاع از مواضع سیاسی حضرت امام و مقام معظم رهبری مدظله، در دفاع از ارزش ها و مبانی انقلاب، در تمام این جایگاه ها و موضع گیری ها به عنوان یک قهرمان برجسته سیاسی، علمی و اخلاقی شناخته شده.

آیت الله محسن اراکی اظهار داشت: امیدواریم که خدای متعال مقام ایشان را عالی تر کند و به همه ما توفیق دهد بتوانیم راه وی را ادامه بدهیم و ان شاءالله طلاب جوان ما با تلاش علمی، بصیرت سیاسی و تلاش در تهذیب نفس بتوانند جای خالی امثال ایشان را پر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha