شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست بسیج طلاب

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد از توافق تجمیع و ساماندهی گروهای جهادی طلاب و برنامه‌ریزی‌ها برای رسیدن به اهداف مشخص شده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، نشست ساماندهی گروه‌های جهادی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جعفری‌مهر مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان، به میزبانی بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت ثبت و ساماندهی گروه‌های جهادی طلاب استان، گروه هایی که ثبت شوند، اما فعالیت نداشته باشند، غیر فعال محسوب می‌شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام جعفری‌مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان به رویکرد گروه‌های جهادی اشاره کرد و به تعریفی از گروه جهادی پرداخت و اینکه نیروهای جهادی همه باید طلبه باشند یا غیر طلبه هم می‌تواند حضور داشته باشد، گفت: حفظ، تقویت و انسجام گروه ها جهادی برای به میدان آمدن به موقع لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفتمان‌سازی جهادی در سطح جامعه باید توسط طلاب باشد، که نیاز است بسیج طلاب بر روی تقویت بنیه‌های اعتقادی، اخلاص، ایثار، بصیرت افزایی، معرفت‌زایی جوانان متمرکز شود.

حجت‌الاسلام افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در سخنانی گفت: گروهای جهادی استان فعال هستند، اما بعضی‌ها در خط مقدم و برخی به عنوان پشتیبانی عمل می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر ساماندهی گروه های جهادی استان تاکید کرد.

در بخش پایانی این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی، مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات گروه‌های بسیجی و جهادی در  ایام شیوع ویروس کرونا، از توافق تجمیع گروهای جهادی طلاب و برنامه‌ریزی‌ها برای رسیدن به اهداف مشخص شده خبر داد.

وی با بیان اینکه باید وظیفه و حیطه طلاب جهادی و توانمندی‌های گروه‌ها مشخص شود، اظهار کرد: فعالیت ماهانه و گزارش کار گروه‌های جهادی ثبت و ضبط شود.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در پایان خواستار تشکیل گردان طلاب بسیجی در سطح استان شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha