جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد در مناطق سیل زده ابرکوه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با روستائیان سیل زده ابرکوه، گفت: مردم نگران جبران خسارت‌های سیل نباشد و اطمینان داشته باشند که مشکلات آنها رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ابرکوه، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امروز در ادامه سفر خود به شهرستان ابرکوه در دیدار با مردم بخش های سیل زده از جمله روستای فیروزآباد، دهیار و اعضای شورای روستای فیروزآباد، اظهار داشت: جای خرسندی است که این سیل تلفات جانی برای مردم به دنبال نداشته و خسارات مالی به تدریج جبران می شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه ها اعلام آمادگی کرده و پای کار آمده اند و مشکلات مردم سیل زده اعم از تأمین مسکن موقت، مرمت منازل آسیب دیده، تامین وسایل مورد نیاز و ... برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از منازل مسکونی روستای اسفندآباد تخریب شده و بخش دیگری که عمدتا خشت و گلی است، دیگر قابل سکونت نیست و معتقدیم میراث فرهنگی باید این منطقه را از سکنه خالی و تنها برای گردشگری از آن استفاده کند.

آیت الله ناصری یزدی گفت: مسئولان ابرکوه مردم را برای رفع مشکلاتشان راهنمایی کنند و به آنها اطمینان بدهند که همه مسئولان پای کار آمده اند و در صدد رفع مشکلات مردم هستند.

وی، بیمه روستایی را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: خوشبختانه بخشی از مشکلات با تأمین مالی از سوی بیمه رفع خواهد شد.

دهیار و همچنین یکی از اعضای شورای اسلامی روستای فیروزآباد در این دیدار به بیان مشکلات مردم سیل زاده شهرستان فیروزآباد پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha