پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمدحسن زمانی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان از سفر حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور به این استان خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور سفری یک روزه به استان کردستان خواهد داشت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در این سفر، حجت الاسلام و المسلمین زمانی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه، حضور در جلسه شورای نهادهای عالی حوزوی، نشست با فعالان سیاسی و فرهنگی کردستان خواهند داشت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان بافزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته صبح فردا چهارشنبه، مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور در اولین برنامه خود با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده  ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو می کند و در ادامه، ساعت 10  به عنوان سخنران همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن همایش های کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان افزود: شرکت در بیست و ششمین جلسه شورای نهادهای حوزوی کردستان که در مدیریت حوزه استان برگزار می شود از دیگر برنامه های حجت الاسلام و المسلمین زمانی در این سفر یک روزه است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: آخرین برنامه مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور در کردستان، دیدار و نشست با فعالان سیاسی و فرهنگی  استان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha