جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفر استانی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد به خاتم

حوزه/ مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان یزد در سفری یک روزه به شهرستان خاتم، با مسئولان مدرسه علمیه کوثر این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در این دیدار، از حمایت های مادّی و معنوی حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری، امام جمعه محترم و سایر اعضای محترم هیئت امناء این مدرسه تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر سیاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مبنی بر بهبود وضعیت هیئت امناء مدارس علمیه خواهران، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه تبیین و بازخوانی مجدد شرح وظایف هیئت امناء و همفکری برای فعال ساختن اعضا جهت حمایت بیشتر از مدرسه در ابعاد مختلف مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی افزود: برای اینکه به چشم انداز بهتری جهت حمایت بیشتر هیئت امناء محترم برسیم لازم است وضعیت خودمان را نسبت به سایر مدارس علمیه استان و کشور مقایسه و آن وقت برای رسیدن به قله، برنامه ریزی کنیم و اگر لازم باشد وضعیت موجود را ترمیم نماییم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، با ارائه رتبه توصیفی مدرسه نسبت به سایر مدارس، از هیئت‌ امناء خواست که با کمک مدیر و دیگر اعضاء محترم برای ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و بصیرتی طلاب تلاش مضاعف و بیش از پیش داشته باشند تا مدرسه بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و در امور مالی نیز خواستار ایجاد منابع مالی پایدار و وجوه مستمر دیگر شد تا دغدغه مسائل مالی مدرسه مرتفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری، امام جمعه و سایر اعضای محترم هیئت امناء، ضمن تشکر از مدیر حوزه علمیه خواهران، قول همکاری و مساعدت تا تحقق راهکارهای ارائه شده جهت بهبود و ارتقاء وضعیت مدرسه تا سطح قابل قبولی، دادند.

همچنین نشست با مدیر و معاونین مدرسه و بازدید از پروژه ساختمانی این مدرسه از دیگر برنامه‌های سفر مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به شهرستان خاتم بود.

لازم به ذکر است، در این بازدید مدیر و معاونان اداری و مالی، نظارت و ساماندهی و فرهنگی از حوزه علمیه خواهران استان یزد، رئیس هیئت امنا و چند تن از اعضای هیئت امنا به همراه مدیر و معاونان مدرسه علمیه کوثر خاتم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha