جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بار دیگر: حمله با انگیزه اسلام‌هراسی در خارج از مرکز خرید ادمونتون

حوزه/ برای دومین بار در طول یک هفته، حمله اسلام‌هراسی در خارج از مرکز خرید ادمونتون به وقوع پیوست. در این واقع به یک زن محجبه با انگیزه نفرت حمله شده است.  

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ctvnews، پلیس در حال تحقیق درباره حمله دوم «با انگیزه نفرت‌ ضداسلامی» در خارج از مرکز خرید ادمونتون در کانادا است.

یک منبع خدمات پلیس ادمونتون تأیید کرد که پلیس تحقیقات درباره حمله به یک زن باحجاب را که گفته می‌شود در جنوب ادمونتون رخ داده، آغاز کرده است.

بر اساس گزارش شورای امور عمومی مسلمانان آلبرتا، روز سه شنبه زنی باحجاب در ایستگاه آل.آر.تی ساوت گیت مورد حمله قرار گرفت. یک منبع خدمات پلیس ادمونتون تایید کرد که پلیس در حال بررسی این حادثه می‌باشد و تاکید کرده که انگیزه آن نفرت ضداسلامی بوده است.

این شورا درباره این حمله در شبکه‌های اجتماعی پست گذاشت و از پلیس برای اقدام سریع تشکر کرد. جزئیاتی در مورد این هنوز علنی نشده است.

پلیس می‌گوید اطلاعات بیشتر صبح چهارشنبه منتشر خواهد شد.

گفتنی است هفته گذشته ، ریچارد استیونس ۴۱ ساله به اتهام حمله به دو زن با حجاب در خارج از مرکز ساوت گیت بازدداشت شد. و به نظر می‌رسد که این اتفاق دوباره رخ داده است. در حمله هفته گذشته، زن محجبه و دخترش در اتومبیل‌شان مورد حمله قرار گرفتند و وی شیشه اتومبیل را شکسته و زن محجبه را در بیرون مرکز خرید دنبال کرده و مورد ضرب و شتم قرار داده بود تا اینکه بالاخره برخی از ناظران ماجرا مداخله کرده و جلوی او را گرفتند. این فرد سپس توسط پلیس بازداشت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha