جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طاهری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جلسه ای با امام جمعه دیلم گفت: جنگ نابرابر در مقابل دین به بهانه کرونا در حال شکل گرفتن است و از این طریق دشمن کار خود را با پیچیده ترین روش ها اجرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، شامگاه چهارشنبه در جلسه ای با حجت‌الاسلام محمود اسدی، امام جمعه دیلم با اشاره به محوریت ائمه جمعه در تقویت جبهه انقلاب اظهار داشت: ما معتقدیم که حسب کلام رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه، فرمانده قرارگاه فرهنگی در استان و شهرستان‌ها هستند و تمامی دستگاه‌های حوزه دین، باید تحت یک فرمان واحد و یک فرمانده باشند که آن فرمانده امام جمعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: ما باید برای جبران کمبودهای گذشته جهادی کار کنیم، چرا که ما نسبت به آرمان‌های انقلاب عقب هستیم. 

وی خطاب به امام جمعه دیلم افزود: امید است در دوره جدید بتوانیم تحولات خوبی را در شهرستان ایجاد کنیم و به مطالبات مردم از جامعه روحانیت و حوزه دین پاسخی درخور دهیم، چرا که اگر مجموعه‌های متولی دین در یک فرآیند منسجم و هماهنگ حرکت کنند، تلقی مردم این است که روحانیت و حوزه دین دارند به درستی رسالت و مأموریت خود را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: الان با موضوعات متنوع و نوپدید مواجه هستیم و کلام و عمل ما به عنوان متولیان حوزه فرهنگ، باید حول یک محور واحد عرضه شود چون که مردم، تفاوت‌ها در نگاه و عمل را اختلاف برداشت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود ضمن اعلام همکاری و مساعدت مجموعه اداره کل و تشکل‌های وابسته با ائمه جمعه، تصریح کرد: جنگ نابرابر در مقابل دین به بهانه کرونا در حال شکل گرفتن است و از این طریق دشمن کار خود را با پیچیده ترین روش ها اجرایی می‌کند، بنابراین ما باید دنبال ساختارسازی علمی و فرهنگی باشیم تا بتوانیم با انسجام کامل، دیدگاه برتر دین را به همگان بقبولانیم.

سازمان تبلیغات مجموعه ای فعال و پیش رونده است

حجت‌الاسلام اسدی، امام جمعه دیلم هم در این جلسه با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام طاهری، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه ای فعال و پیش رونده است و توقع ما این است که کار، با نگاه مقام معظم رهبری به پیش برود و برنامه‌ریزی متناسب با امکانات و همچنین میزان حمله دشمن، به ویژه به افکار نوجوانان و جوانان، به عنوان سرمایه‌های این مملکت باشد.

وی، خواستار استقرار روحانیون در شهرستان دیلم و روستاهای تابعه و تشکیل گروه‌های تبلیغی در مناطقی از این شهرستان شد.

گفتنی است، این نشست با حضور حجج اسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، سیدجلال سعیدی مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی و عباس جباری رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم، در دفتر امام جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha