جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با فعالان سیاسی و فرهنگی کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین زمانی در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی کردستان، گفت: باید همه ما به شدت مراقب جریان های حاشیه دار و منحرف در جامعه باشیم و اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب نبود، بی شک در سند ۲۰۳۰ نظام ضربه سنگینی از سوی دشمنان می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین زمانی، شامگاه چهارشنبه در نشستی با فعالان سیاسی و اجتماعی استان کردستان اظهار داشت: هدف اصلی و کلان امام خمینی(ره) از تشکیل انقلاب اسلامی، حاکمیت دین در کشور و گسترش و صدور اسلام انقلابی به اقصی نقاط دنیا بود.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: نگاه امام راحل به اسلام یک نگاه جهانی بود و امروز شاهد نتیجه این نگاه در سراسر جهان هستیم، لذا  اجازه ندهیم مسائل داخلی نگاه ما به بیرون و بین الملل را مختل کند، زیرا ایمان داریم که دیر یا زود اسلام جهان را فرا خواهد گرفت.

وی افزود: همین نگاه جهان شمول انقلاب اسلامی و امام راحل باعث این همه دشمنی دنیای استکبار و استعمار علیه ملت ایران و انقلاب شده است و آن را باید معلول ترس آنان از اسلام انقلابی دانست.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: به راه انداختن جنگ تحمیلی یکی از اولین توطئه های دشمنان برای توقف روند رو به رشد انقلاب اسلامی ایران در جهان بود که خوشبختانه ملت با بصیرت ایران توانست در مقابل این توطئه جهانی مستکبرین سربلند بیرون بیاید.

وی اظهار کرد: در سفرهای متعددی که به کشورهای مختلف جهان داشته و دارم، شاهد عشق به امام راحل و رهبر معظم انقلاب در بین ملت های دیگر هستم و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی تا چه حد در جهان کنونی تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی افزود: انقلاب ما دارای اقتداری است که شیخ احمد زین رهبر اتحادیه علمای لبنان در همایشی عنوان کردند که ملت اسلام یک  امت واحده است، که تحت یک رهبر واحد قرار دارد و آن رهبر، امام خامنه‌ای است.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور گفت: خوشبختانه قانون کشور براساس نص صریح قرآن کریم است و قوانین با توجه به نگاه قرآن تدوین می شود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه بسیاری از ما از نیمه پر لیوان خبر نداریم و همین موجب بی‌اعتمادی و دلسردی مردم از انقلاب می‌شود، تاکید کرد: فرهیختگان و فعالان سیاسی و فرهنگی باید واقعیت ها و نیز دشمنی دشمنان را به این ملت برسانند تا دشمن در عملی کردن توطئه های خود کماکان ناکام بماند.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی اظهار کرد: اندیشه‌های متفاوت آمدند تا انقلاب را از مسیر اصلی آن منحرف کنند، چنانکه انقلاب‌های دیگری همچون مصر را منحرف کردند، اما امام(ره) اینها را کنار زد و اسلام اصیل جلو آمد و بعد از ان امام و رهبری، مدیریت را به دست گرفتند.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: تمام اندیشه‌ها و جریان‌های سیاسی در ایران در قالب، جریان متحجر که جز نماز و روزه کاری ندارد و ذره‌ای احساس نسبت به حمایت از حاکمیت ندارند، اسلام سکولار که اسلام را قبول دارند، اما بخشی از اندیشه‌های غرب و یا شرق را قبول کرده و وارد اندیشه‌های اسلامی خود کرده است و اسلام اصیل تمدن‌ساز دسته‌بندی می‌شوند.

وی اظهار کرد: باید همه ما به شدت مراقب جریان های حاشیه دار و منحرف در جامعه باشیم و که اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، بی شک در سند ۲۰۳۰ نظام ضربه سنگینی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب می خورد، بنابراین باید از انقلاب مراقبت و حراست کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی در پایان افزود: التزام صد درصدی به اسلام اصیل و خالص بدون هر گونه التقاط، دانش‌محوری و تمدن‌گرایی، استقلال‌گرایی و سلطه‌ستیزی، اتکای به خود و بریدن نگاه از بیرون، وحدت‌گرا و تفرقه‌گریز، معتقد به ولایت مطلقه فقیه، مستضعف‌گرا و ظلم‌ستیز، فعال خستگی‌ناپذیر، شجاعت و اخلاص از شاخصه‌های اسلام انقلابی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha