چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
در بازدید امامجمعه ورامین از مراکز تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد ورامین

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین در بازدید از شهرک صنعتی خیرآباد ورامین گفت: شهرک صنعتی خیرآباد حدود ۷۰۰ کارخانه با ۷ هزار کارگر دارد که در صورت رفع موانع زمینه جذب دوهزار نفر دیگر را داراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، در بازدید از مراکز تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد ورامین که هر هفته در راستای شنیدن موانع و رفع مشکلات کارگران و تولید کنندگان این شهرک صنعتی انجام می شود، اظهار داشت: شهرک صنعتی خیرآباد حدود ۷۰۰ کارخانه با  ۷ هزار کارگر دارد که در صورت رفع موانع زمینه جذب دوهزار نفر دیگر را داراست.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: محرومیت واحدهای تولیدی این شهرک از آب شرب قابل قبول نیست و باید پیگیری جدی از سوی هیئت مدیره و همکاری مسئولان امر در این زمینه انجام شود.

وی افزود: همه باید در این وضع تحریم بسیج شوند و پیگیر حل مشکلات تولید باشند. هیچگونه کوتاهی در مسئله تولید از کسی پذیرفته نیست و باید همه دست به دست هم دهیم که فعالیت واحد های تولیدی متوقف نشود.

حجت الاسلام محمودی با تشکر از اداراتی که در رفع موانع تولید این واحد های تولیدی اقدام کرده اند، بیان داشت: از اداره گاز، بخشدار مرکزی و پیگیری فرمانده بسیج کارگری شهرستان ورامین به خاطر حل مشکل گاز رسانی شهرک تشکر کنم و از همه افراد و مدیران محترم خواستارم در خصوص سرعت بخشیدن به گازرسانی  واحد های تولیدی تعجیل کنند که در سرمای زمستان تولید این واحد ها متوقف نشود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha