چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / مراسم اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی حوزه اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: پیشنهاد ما در حوزه علمیه اصفهان این است که برای آثار علمی و مقالات طلاب بالای سن ۳۱ سال جشنواره ای تحت عنوان جشنواره علامه مجلسی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محسن جلالی، امروز در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی و تجلیل از ممتازین آموزش و پژوهش  سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اظهارکرد: امروز در کنار تمثال دو پژوهشگر بی بدیل اصفهانی در حوزه و دانشگاه، شهید فرخی زاده و مرحوم آیت الله یزدی هستیم که امتداد راه آنها وظیفه یکایک ما هست.

وی با بیان اینکه علی رغم اینکه اغلب مراحل دهمین جشنواره علامه حلی استان در ایام کرونا بود، ولی همه مراحل جشنواره با قدرت و قوت سال های گذشته انجام گرفت و چه بسا در بخش برادران تعدا آثار رسیده بیش از گذشته بود .

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه داوری آثار، ارزیابی تفصیلی و بررسی کلیه آثار انجام گرفت، اظهار کرد: امسال با تاکید آیت الله طباطبایی نژاد جلسات شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی استان تشکیل شد و بر امر برگزاری جشنواره علامه حلی به همان منوال البته با تغییرات به دلیل شرایط کرونایی تاکید شد.

وی در ادامه عنوان کرد: ثبت نام استعدادهای برتر در حوزه خواهران و برادران آغاز شده است . امسال سایتی را در حوزه علمیه اصفهان برای ثبت نام طراحی کرده ایم و فرمهای مربوطه در آن سایت قرارداده شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: همچنین بنا بر تصمیمات شورای آموزشی و پژوهشی برای انتخاب ممتازین پژوهشی شاخصه هایی خاص را تعریف و تنظیم کرده ایم که به اطلاع عموم طلاب رسیده است.

جلالی خاطرنشان کرد: اهل قلم شدن طلاب از اهداف بلند مدت ما هست و سعی داریم با برگزاری چنین جلساتی این امر را محقق سازیم .

وی بیان داشت: در نظر داریم برای سال آتی، جشنواره علامه حلی را در سطوح مختلف توسعه دهیم و شاخص های بیشتری را در مراحل مدرسه ای و استانی جشنواره قراردهیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان گفت: تنها جشنواره کشوری مشترک بین حوزه علمیه خواهران و برادران همین جشنواره علامه حلی با سقف سنی ۳۱ است. پیشنهاد ما در حوزه علمیه اصفهان این است که برای آثار علمی و مقالات طلاب بالای سن ۳۱ سال جشنواره ای تحت عنوان جشنواره علامه مجلسی برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha