جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا جلال مرادی

حوزه/ امام جمعه دیواندره گفت: اگر نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشیم، ایران قربانی اصلی تروریسم دولتی است، ولی دشمنان قضیه را به گونه دیگری تفسیر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا جلال مرادی، امروز در دیدار جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان دیواندره، اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز دین اسلام بُعد رحمانیت است که دشمنان به تبلیغات و ابزارهای رسانه ای آن را شکل دیگری جلوه می دهند، لذا برای معرفی حقانیت دین اسلام کارهای اساسی و تلاش های مضاعفی انجام شود.

امام جمعه دیواندره ادامه داد: دین اسلام در ذات خود به شدت با هر نوع خشونت و افراطی گری مخالف است.

وی اضافه کرد: نوک پیکان اتهامات دشمنان به سمت ایران نشانه رفته است؛ دشمنانی که خود به صورت سیستماتیک تروریسم دولتی را مدیریت می کنند.

امام جمعه دیواندره اظهار کرد: پیش قدمی ایران در نامگذاری یک روز به عنوان روز «جهان عاری از خشونت و افراط گری» و موافقت نمایندگان کشورهای جهان با این پیشنهاد، افتخاری بزرگ و نشان از اقتدار و قدرت بالای کشور ما در عرصه جهانی دارد.

وی افزود: با مطالعه در آیات قرآن به خوبی هویداست که خداوند رسول اکرم (ص) را به میانه روی و اعتدال دعوت می کند و امت اسلام را امت متعدل معرفی می نماید.

ماموستا مرادی با تاکید بر اینکه خشنونت و افراط گری در هیچ دین الهی جایگاهی نداشته و ندارد، گفت: اگر نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشیم، ایران قربانی اصلی تروریسم دولتی است، ولی دشمنان قضیه را به گونه دیگری جلوه می دهند.

امام جمعه دیواندره اظهار کرد: گروه هایی جانی و آدمکش مانند داعش به نام دین و اسلام دست به بدترین جنایت ضدبشری می زنند و بی شک این گروه های تندرو و آدمکش مجری برنامه های استکباری دشمنان هستند.

ماموستا مرادی افزود: از دیدگاه اهل سنت هر انسانی که ۲ رکعت نماز رو به قبله خوانده باشد را هرگز نمی توان تکفیر کرد.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: بارزترین قربانی تروریسم جهانی را باید شهید سردار قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha