سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشورمان در ایام کرونایی مقاوم تر و استوارتر از همه، حتی با نثار جان خود ایستادند و حماسه ای زینب گونه از خود به نمایش گذاشتند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س ) و روز پرستارآمده است : ولادت با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) یادمان پرستاری است که در سخت ترین شرایط حیات بشری با تنی رنجور و قلبی پر داغ، جلوه ای از زیباترین و بی نظیرترین‌ پرستاری را به نمایش گذاشت.

یافتن مصداقی برای این برهه تاریخ و الگو گیری از او جز در پرستاران دائمی بشریت یعنی مادران و پرستاران فداکار و خستگی ناپذیر در مراکز بیمارستانی و درمانی امکان پذیر نیست.

بهترین مصداق خدمت و ایثار و فداکاری خاصه در ایام کرونایی جهانی و کشور عزیزمان ایران را می توان در وجود پزشکان و پرستاران و کادر درمانی دید که مقاوم تر و استوارتر از همه، حتی با نثار جان خود ایستادند و حماسه ای زینب گونه از خود به نمایش گذاشتند.

لذا شایسته است که این ایام فرخنده را به نام این سفید پوشان بهشتی صفت نامگذاری و در توان خود از ایشان تجلیلی کرد اگر چه هزاران پیام و تجلیل و تقدیر، در مقابل زحمات آنان هیچ است.

آب دریا را اگر نتوان کشید

هم به قدر تشنگی باید چشید

روزتان مبارک، عمرتان با برکت، دنیایتان الهی، زندگیتان سبز و عاقبت شما ختم به سعادت باشد...

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha