جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما در اجتماع اعتراضی به سخنان موهن یکی روحانیون به ساحت ولایت

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان آنچنان استوار و محکم است که خواب راحت را از چشمان استکبار جهانی و صهیونیسم گرفته و برنامه های استکباری و تفرقه افکنانه آنان را متوقف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در اجتماع اعتراضی طلاب و روحانیون به سخنان موهن یکی از روحانیون نسبت به ساحت ولایت که در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری شخصیت بی بدیل جهان اسلام بوده و ایشان مایه مباهات آزادیخواهان جهان می باشد.

وی افزود: این که امروز با قدرت و اقتدار در عرصه های مختلف بین المللی حضور داریم، از برکت انقلاب و رهبری کم نظیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، زیرا معظم له خود را وقف اسلام و انقلاب نموده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: شخصیت کم نظیر حضرت آقا از لحاظ تقوای الهی، مهربانی، عطوفت، اخلاق حسنه اسلامی و سلامت نفس در حال حاضر کم نظیر است.

 وی تصریح کرد: شخصیت ایشان در مقابل دشمنان آنچنان استوار و محکم است که خواب راحت را از چشمان استکبار جهانی و صهیونیسم گرفته و برنامه های استکباری و تفرقه افکنانه آنان را متوقف کرده است.

آیت الله علما با محکوم کردن هر گونه سخنان و شائبه های تفرقه افکنانه، بیان کرد: فردی که به اعتراف خود جاسوس استکبار بوده و دشمن قسم خورده آرمان های انقلاب و شهدا می باشد، چگونه ممکن است بی گناه باشد و افرادی با ایراد حرف های غیر علمی، غیر مستند و موهن، بخواهند لباس پاکی بر تن فرد خائن به نظام و ملت بپوشانند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با محکوم کردن اقدام هتاکانه یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی آنقدر بزرگ و پاک است که همه آزادیخواهان منطقه به او افتخار کرده و محور مقاومت در کشور های اسلامی بودند. 

وی در پایان، علت عاقبت بخیری «سردار دلها» را تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و قرار گرفتن در مسیر واقعی اسلام و انقلاب اسلامی دانست.

گفتنی است، در این گردهمایی طلاب، روحانیون و امت انقلابی کرمانشاه در پی سخنان اخیر یکی از افراد در توهین به ارزش ها و جسارت به حریم ولایت، این خوش خدمتی به دشمنان را محکوم کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha