جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت زینب کبری(س) و روز پرستار به همت واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از سه تن از بانوان پرستار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ایران روح پرور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم (ع) ابراز داشت: یکی از اقشار بسیار زحمتکش و فداکار جامعه ما که به تأسی از حضرت زینب (س) نقش بسیار مهمی در نظام سلامت کشور ایفا می کنند، پرستاران عزیز هستند.

وی افزود: به خصوص در سال جاری انصافاً پرستاران و به طور کلی کادر درمانی، در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار داشتند و اگر این عزیزان نبودند، چه بسا امروز شرایط کشور ما بسیار وخیم بود.

روح پرور ادامه داد: در روز ولادت بزرگ پرستار نهضت کربلا، حضرت زینب(س) به سهم خود وظیفه دانستیم که از پرستاران عزیز تجلیلی ولو ناچیز به عمل آوریم و به این وسیله از تلاش های مجاهدانه آن ها قدردانی کنیم.

وی گفت: البته در این روز همچنین به شکل نمادین از دو تن از خانواده های جانبازان نیز عیادت و سرکشی داشته و از همسران فداکار این اسوه های صبر و مقاومت که در منزل در کنار وظایف مهم همسری، رسالت بزرگ پرستاری از جانبازان عزیز را انجام می دهند، تقدیر و تشکر می کنیم، ضمن آن که در محل واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان نیز مراسم مولودی خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha