جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 933949
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
روز پرستار

حوزه/ حوزه علمیه استان یزد به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، طی مراسمی از پرستاران تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها، با حضور امام جمعه و مدیر حوزه علمیه استان از زحمات پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم که به همت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد، آیت الله ناصری یزدی ضمن تبریک این روز به پرستاران اظهار داشت: حضرت زینب سلام الله علیها ایثار، شجاعت و فداکارهای فروانی از خود نشان داد و نمی توان حق مطلب را در مقابل این بانوی عظیم الشأن به جا آورد.

وی ادامه داد: حضرت زینب سلام الله علیها در واقعه عاشورا مصیبت های فراوانی دید، از کودکان و  امام سجاد(ع) پرستاری و با شجاعت و فداکاری ایستادگی کرد. حتی یک لحظه احساس شکست نداشت و هیچ گاه از دشمن کمک نخواست حتی بر آن ها فریاد زده و مبلغ و پیام آور عاشورا بود.

امام جمعه یزد با تشکر از پرستاران و کادر بیمارستان های استان، ادامه داد: امروز پرستاران با الگو گرفتن از این بانو، با شجاعت و فداکاری در برابر همه سختی ها ایستاده و به درستی به وظایف خود عمل کرده و از خود جانفشانی می کنند،؛ باید به این الگو و خدمت افتخار کرد.

در پایان این مراسم توسط امام جمعه و مدیر حوزه علمیه استان یزد از پرستاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha