پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه بر ضرورت حل مشکلات استخدامی پرستاران و اجرای نظام جامع رتبه بندی کادر درمانی در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار مسئولین سازمان نظام پرستاری آذربایجان غربی، ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات همه پرستاران، اظهار داشت: سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها بهترین روز برای گرامیداشت مقام شامخ پرستاران در ایران اسلامی است و همه مردم و ما قدردان تلاش های مجاهدانه همه کادر درمان و زحمت کشان نظام سلامت هستیم و این روز فرخنده را تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: کار پرستاری کار بسیار پر زحمت و پر مسئولیتی است و تیمار بیماران در طول شبانه روز ایثار و مجاهدتی عمیق می طلبد که شیوع ویروس کرونا نقش زحمات شبانه روزی این عزیزان را در مراکز درمانی و در بین مردم بیش از پیش نمایان ساخت فلذا تجلیل از این زحمات وظیفه همه مردم و مسئولین است که باید به نحو مطلوب این مهم حاصل شود.

امام جمعه ارومیه به مشکلات مطرح شده پرستاران نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکلات استخدامی پرستاران و اجرای نظام جامع رتبه بندی کادر درمانی در کشور بسیار ضروری است و به تصریح مقام معظم رهبری باید جایگاه زحمات همه کادر درمانی و به ویژه پرستاران عزیز به خوبی حفظ و تقویت شود تا انگیزه خدمت و تلاش بیشتر در این مسیر تداوم داشته باشد.

وی به پیگیری های مستمر برای بهبود شرایط جامعه پر افتخار پرستاری در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم تلاش زحمات همه پرستاران به خوبی جبران شده و شرایط مطلوب تری برای این قشر زحمت کش و فداکار فراهم شود.

امام جمعه ارومیه در پایان  افزود: بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین پرستاری و رسیدگی به مشکلات بیماران بسیار امر پسندیده ای است و باعث پاک شدن گناهان می شود فلذا همه پرستاران عزیز باید قدر توفیق الهی را بدانند و در این مسیر همه تلاش خود را بکار بگیرند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اهدای یک جلد کلام الله مجید از زحمات پرستاران قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha